მეხუთე-მეექვსე დღის რეფლექსია
ეს მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი, რა გავლენა შეიძლება ქონდეს ინტერნეს სწავლის პროცესზე. ვისწავლე, თუ როგორ შემიძლია, როგორ გავარკვიო, რომელი ინფორმაციაა სანდო და რომელს ნაკლებად უნდა ვენდო, როგორ დავიცვა ჩემი, როგორც ავტორის, უფლება. შევქმენით საინფორმაციო-სარეკლამო ბუკლეტი პროექტის შესახებ.
მეექვსე დღე მეტად საინტერესო და სახალისო გვქონდა. ვისწავლეთ პპრეზენტაციის მომზადება, სლაიდებში ტექსტის და სურათების ატვირთვა, მომზადებული სლაიდის ბლოგზე ატვირთვა. დავამზადეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რათა დავგეგმო მოსწავლის საჭიროებაზე ორიენტირებული შეფასება.
ეს მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი, რა გავლენა შეიძლება ქონდეს ინტერნეს სწავლის პროცესზე. ვისწავლე, თუ როგორ შემიძლია, როგორ გავარკვიო, რომელი ინფორმაციაა სანდო და რომელს ნაკლებად უნდა ვენდო, როგორ დავიცვა ჩემი, როგორც ავტორის, უფლება. შევქმენით საინფორმაციო-სარეკლამო ბუკლეტი პროექტის შესახებ.
მეექვსე დღე მეტად საინტერესო და სახალისო გვქონდა. ვისწავლეთ პპრეზენტაციის მომზადება, სლაიდებში ტექსტის და სურათების ატვირთვა, მომზადებული სლაიდის ბლოგზე ატვირთვა. დავამზადეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რათა დავგეგმო მოსწავლის საჭიროებაზე ორიენტირებული შეფასება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий